20.3.2018

Ihana kamala otsatukka

 

Hellurei! Pari päivää sitten tuli tehtyä pieni muutos hiuksiin, nimittäin leikattiin mulle pitkästä aikaa otsatukka! Mulla on aina ollut kunnon viha-rakkaussuhde otsahiuksiin. Mä rakastan sitä, miltä ne mulla näyttää, mutta vihaan tosi monia niihin liittyviä asioita. 

Ihanasti näkyy pyykkiteline taustalla :D

Tykkään siitä, että otsatukka tekee musta paljon "söpömmän" näköisen. Se myös nuorentaa mua tyyliin viidellä vuodella, mutta eipä se mua haittaa. Monet haluaa tän ikäisenä varmasti jo vähän aikuisemman lookin itselleen, mutta mä oon aina tykänny myös söpöstä tyylistä. Esimerkiksi myös pipot ja muut hatut näyttää paljon kivemmalta ainakin mulla, kun niiden alta pilkottaa otsatukka. Muuten hatut saa mut näyttämään kaljulta :D



Huonoja puolia otsatukassa kuitenkin on esimerkiksi se, että sen laittaminen vie paljon aikaa, tai ainakin jonkin verran enemmän kuin pitkien otsahiusten laittaminen (ne kun voi vaan harjata sivulle). Mun on pakko suoristaa otsatukka aina, koska muuten se luonnonkiharan ja JUST otsatukassa olevan pyörteen takia ei asetu nätisti. Ton pyörteen takia suoristaminenkin tuottaa aika paljon hankaluuksia ja otsatukka alkaakin rakoilemaan ärsyttävästi päivän mittaan, niin kuin kuvassa vähän näkyykin. Hiuslakka auttaa toki tähän ongelmaan, mutta mä en tykkää käyttää hiuslakkaa hirveän usein...

Kaiken lisäks mulla on jonkin asteista aistiyliherkkyyttä, ja sen takia mua välillä alkaa ahdistamaan, kun otsahiukset osuu ja ns. "liimaantuu" otsaan kiinni. Se vaan tuntuu jotenkin ihan tajuttoman inhottavalta?

Pakollinen kasvojen peittämis- poseeraus tyyliin 2008 vuodelta :D

Kaikesta tästä huolimatta mun on aina silloin tällöin vaan PAKKO leikata itselle otsatukka, koska onhan se vaan niin tajuttoman söpö :D Ja ainakin nyt oon vielä ihan rakastunut tähän lookiin! Parastahan hiuksissa on se, että ne saa kuitenkin aina laitettua kiinni, tai kasvatettua takas jos alkaa kyllästyttää! 

Mitä mieltä te ootte ostahiuksista, ja onko teillä jotain vinkkejä otsatukan laittamisen helpottamiseen? :)

-Marianne-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti