8.1.2019

Bring it on, 2019



Moikka! Vuosi on lähtenyt käyntiin hitaasti, mutta varmasti. Oon hiki hatussa koittanut suunnitella tulevaa blogi ja vlogi vuotta eteenpäin, mutta edelleen meinaa aivot vaan lyödä tyhjää. Yksi idea mulla kuitenkin on, nimittäin uuden vuoden lupaukset! :D Ootteko te yleensä tehneet uutena vuotena lupauksia? Itellä ei oo tapana yleensä, mutta tänä vuonna kirjoittelin pienen listan muutamista jutuista, joihin voisin keskittyä tänä vuonna.

Kunnon kohotus

Jep, aloitetaan kliseisimmällä. Parin viime vuoden aikana oon päästäny itteni ihan hirveen huonoon kuntoon sekä ulkoisesti, että sisäisesti. Oon sataprosenttisesti body positiivisuuden kannalla, eikä musta kenenkään pidä laihduttaa vaan koska "uus vuos, uus minä!!" ja koska kaikki muut tekee sitä. Itellä kuitenkin alkaa jo pelkkä sohvalta nouseminen olemaan raskasta, eikä muutenkaan olo oo mikään mahtavin, niin pakko tehdä asialle jotain. 

Blogin/YouTube-kanavan suunnitelmallisuus

Tähän haluan saada kunnon parannuksen. 2018 vuosi oli melko hiljainen varsinkin blogin osalta, YouTubeen sain sentään jonkin verran pelivideoita ladattua. Tänä vuonna yritän saada bloggaamiseen ja tubettamiseen jonkinlaista kunnon rytmiä ja kehittää suunnittelua. Oon selaillu netistä eri postausaiheita ja haasteita jne., mutta haluan myös harjoitella ihan omien aiheiden kehittämistä.  




Lisää piirtämistä ja kirjoittamista

Oon harrastanut piirtämistä ja tarinoiden kirjoittelua jo vuosia, mutta niissäkin mulla on viime aikoina ollut motivaatio-ongelmia. Haluan ainakin kokeilla piirtämisessä ja muussa taiteiluissa uusia, erilaisia tekniikoita ja vähentää itsekriittisyyttä. 

Opiskelu kunnialla loppuun!

Mulla ei ole enää paljon mun opiskeluista jäljellä. Keväällä suoritan pelkästään verkkokursseja ja sen jälkeen on enää työharjoittelu ja opinnäytetyö. Yritän suorittaa opinnot hyvin arvosanoin ahkerasti loppuun ja toivottavasti valmistua jouluna.



Aikuistelu ja sosiaalisuus

Oon melkonen kotihiiri ja siks en oo aina ollu hirveen sosiaalinen. 2018 oon kuitenkin ollut oikein extrasosiaalinen ja poistunut mukavuusalueeltani monissakin asioissa. Haluan, että tää meno jatkuu ehdottomasti! Parantamisen varaa ois kuitenkin noissa ns. aikuisten hommissa, esim. lääkäriajoissa jne. Joskus sinne hammaslääkäriin on mentävä, vaikkei äiti enää soittelekaan aikaa sinne :D

Siinäpä muutama lupaus/pohdiskelu! Mitenkäs teillä on vuosi lähtenyt käyntiin? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti