29.12.2018

Best of 2018


Heippa! Huhhuh, miten se voi taas olla vuosi loppumaisillaan? Tuntuu kuin just eilen olisin kirjoitellut 2018 - mistäs sitä aloitettaisiin? - postausta! Tää vuosi on ollut melko hiljainen blogin puolella, motivaatio on ollut vaan jotenkin tosi nollassa. Tai ehkä enemmänkin inspiraatio? Oon koko ajan miettinyt, että haluaisin postata jotain uutta, mutta tekstiä ei vaan ole syntynyt, varsinkaan nyt loppuvuoden puolella. Mutta mitäpä sitä sen enempää selittelemään, toivotaan että saisin inspiraation taas heräilemään talviunilta :D

Tää vuosi on ollut jotenkin erityisen hyvä pariin edelliseen verrattuna. Tuntuu, että on tapahtunut paljon enemmän positiivisia asioita kuin pitkään aikaan ja ajattelinkin sen kunniaksi tehdä tämmösen Best of 2018-postauksen!

Yksi parhaista tän vuoden tapahtumista oli aikaisemmassakin postauksessa mainitsemani lelukaupan työharjoittelupaikan saanti. Harjoittelun loppupuolella sain kutsun ihan palkkatöihin ja oon ollut siellä töissä elokuusta asti. Tää työpaikka on ollut mun ehdoton lemppari kaikista missä oon ennen työskennellyt ja sen takia mua harmittaakin, että joudun siellä lopettamaan musta itsestä johtumattomista syistä... Mutta sainpa ainakin todella hyvää työkokemusta ja ihania hetkiä kivojen työkaverien kanssa :)



Toinen lemppariasia tässä vuodessa oli ehdottomasti muutto keskustaan. Tää kämppä missä nyt asutaan, on edelleen ihan unelma, enkä haluu muuttaa täältä vuosiin. Taisin aikasemmin luvata asuntoesittely-postausta ja videota... Ehkä vielä joskus, meidän sisustus vielä vähän hakee itseään :D

Oon tutustunut tänä vuonna uusiin kivoihin ihmisiin ja ollut tavallista sosiaalisempi. Tänä vuonna on muutenkin tullut kunnolla testailtua omia mukavuusrajoja. Hain esimerkiksi tuutoriksi, vaikka se jännitti mua melko paljon. Selvisin siitä kuitenki kunnialla loppuun ja oli se ihan hauskaa! Hankin myös melkein 15 vuoden jänistämisen jälkeen ihan perus korvareiät (Sari laittoi työpaikallaan!) ja oon myös tänä vuonna opetellut tanssimaan baarissa saamatta ahistuskohtausta :') (Viimisestä oon oikeesti ylpee, koska en tosiaa oo ollu baarihetkutuksen ystävä...)



Lisäksi Sari valmistui kosmetologiksi joulukuun puolessa välissä ja sai myös vakkarisopimuksen työpaikaltaan. Vuosi on siis todellakin ollut suurimmaks osaks erittäin positiivinen! Toivotaan, että 2019 jatkuu yhtä hyvin! 

Millainen vuosi sulla oli? Onko jo suunnitelmia uudelle vuodelle? :)


-Marianne-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti