11.12.2017

LUUKKU 10: Christmas Tag


Hahaa oon päivän jäljessä mutta haittaako tuo? Tässä jouluhaaste jonka nappasin jostain blogista, unohin jo mikä se oli D:

1. Milloin alat innostumaan joulusta?

Yleensä melkein heti Halloweenin jälkeen. Itse asiassa me käydään usein jo Halloweenin aikana ostamassa ensimmäiset glögit kun ne ilmestyy kauppoihin :D

2. Mikä on parasta joulussa?
Ajanvietto perheen kanssa, ja se kun kaikkialla on kimaltavaa ja nättiä <3 

3. Missä ja miten vietät joulusi?
Me vietetään joulua nykyään niin, että ollaan päivä tai pari Sarin siskon luona ja sitten mennään mun perheen luo. Se vähän vaihtelee aina että missä ollaan ja kuinka kauan. Tapaninpäivää ollaan vietetty mun mummon luona niin kauan kuin muistan ja niin tehdään nykyäänkin. 

4. Lempijoululeffasi/kirjasi? 
Nightmare before Christmas, niin kuin tässä postauksessa kerroinkin! Ja Sarin lemppari on tosiaan Joulupukki ja noitarumpu.

5. Lempijoulubiisisi?
Sari: Katri Helenan Joulumaa.
Marianne: En oo varma, mutta ainakin nuorempana tykkäsin Tulkoon Joulu- kappaleesta.

6. Aito vai tekokuusi?
Aito! Tai no... Ne valkoset ja vaaleenpunaset kuuset joita kaupoissa välillä näkee on kyllä kivoja ja se aitojen kuusien varina on kyllä rasittavaa... En mä tiiä, molempi parempi :D

7. Jos voisit antaa vain yhden lahjan tänä jouluna, kenelle sen antaisit?
Joko Sarille tai mun äidille <3 Sari vastasi, että hyväntekeväisyyteen, koska ei haluaisi että kenellekään tulisi paha mieli :D

8. Oletko koskaan tehnyt piparitaloa?
Joo pari kertaa! Se on kyllä aika vaikeeta ^^'

9. Joululahjatoiveesi?
En mä nykyään osaa toivoa mitään :D 

10. Milloin avaat joululahjasi?
Jouluaattona, joskus klo 18 jälkeen.
 
11. Mikä on paras lahja, jonka olet saanut?
Kaikki joululahjat on aina mahtavia, mutta viimeisin lemppari on mun Wacomin piirtonäyttö, joka oli kyllä myös mun synttärilahja. Sarin lempparilahja taas on hänen jouluna 2010 saatu punainen Nintendo Wii. 

12. Mikä on oudoin lahja, jonka olet saanut?
Ei me olla saatu outoja joululahjoja :D

13. Lempijouluruokasi ja -herkkusi?
Puhuttiin jouluruuista tässä postauksessa! ;)

14. Lempijoulujuomasi? 
GLÖGI!! Glögi on ihan parasta :D

15. Lempijoulutuoksusi?
Öö kaneli? 

16. Tykkäätkö enemmän antaa vai saada lahjoja?
Nykyään lahjojen antaminen on ihan parasta :)

17. Mitä jouluperinnettä odotat eniten tänä jouluna?
Ihan vaan perheen kanssa hengailua <3

18. Mitä tulee ensimmäisenä mieleen sanasta "joulu"?
Kimallus ja lämpö. (Vaikka ulkona onkin kylmä :D)

19. Värilliset vai valkoiset jouluvalot?
Molemmat! Rakastan kaikenlaisia jouluvaloja, ne on yks paras asia talvessa!

20. Kerro hauska joulumuistosi.
Ei tuu mitään tiettyä mieleen, mutta mun iskän ja sedän ottamat joulukuvat on yleensä aika hauskoja :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti