10.9.2017

GET TO KNOW ME-haaste + asiaa Youtube-kanavasta



Moikka taas! Jos joku ei vielä tiennyt, niin meiltä löytyy tosiaan myös Youtube-kanava lähes samalla nimellä, eli freshlikesalad . Tehtiin se alunperin lähinnä My Day-videoita varten joita postataan tänne blogiin, mutta mä oon alkanut nyt innostuksissani postailemaan sinne muitakin videoita. Sari ei oo ihan niin innostunut ainakaan tällä hetkellä videoiden teosta niin sen takia mä oon ottanu nyt kanavan haltuuni :D My Day-videoita toki tullaan tekemään silloin tällöin, että ei siitä ihan pelkästään mun kanavaa kuitenkaan tule!

Tänään julkasin tollasen Get To Know Me- haasteen kun tajusin että kanavalta ei löydy vielä minkäänlaista videota jossa esittelisin itteni. Alettiin vaan postaamaan videoita randomisti edes kertomatta meidän nimiä kun esittelyt kuitenkin löytyy blogista. Nyt kuitenkin kun alan panostaa tohon Youtube-kanavaan enemmän, niin musta on hyvä että sieltä löytyy jonkinmoinen esittely ihan erikseen :) Toivottavasti nautitte mun awkwardista höpöttelystä ja hiusten räpläilystä :D (Ei hitto että oli rasittavaa editoida, tossa on kyllä yks tapa josta on heti päästävä eroon jos haluaa videoiden kuvailua jatkaa :D)




Oon myös kuvaillu muutamat pelivideot, että jos kauhupelit kiinnostaa niin käykäähän kurkkaamassa niitäkin! Lisää on tulossa ;)

Mutta eipä mulla kai tähän hätään muuta! Käykäähän tilaamassa kanava jos kiinnostuitte, arvostaisin sitä paljon 

-Marianne-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti