13.6.2017

Elämäni aakkoset

Moikka! Tänään olis taas haastepostauksen vuoro, eli meidän elämän aakkoset. Tää oli yllättävän hankala postaus joidenkin kirjainten kohdalla, mutta selvittiin lopulta :D

(Normaali fontti = Marianne, Kursiivi = Sari)

A) Anime. Shh, meillä kaikilla on menneisyys... No ei, oikeesti anime on ollu iso osa mun nuoruutta ja silloin tällöin tulee sarjoja joita vieläkin haluaa katsoa :)

Antti Tuisku. Ite oon tykännyt Antti Tuiskusta alusta asti ja yhä ihailen hänen tapaansa pitää jalat maassa vaikka suosio on suuri.

B) BTS eli Bangtan Boys, korealainen poikabändi joka on ollu jo pitkään lempibändini. 

The Big Bang Theory. AIVAN mahtava sarja, suosittelen.



C) Conit. Animen harrastamiseen kuuluu usein myös conit eli tapahtumat ja niissä on tullut käytyä usein. Nykyään ei tule käytyä niin usein kuin haluaisi :/

Coca Cola. Ilman Coca Colaa en voisi elää. Jokaisen päivän kruunaa lasillinen kylmää kolaa!

D) Doctor Who. Oon ollu sarjan fani 2013 vuodesta asti, eikä loppua näy!

(Rupaul's) Drag Race. En keksi muutakaan D:llä alkavaa sanaa, vaikka tykkään kyllä ohjelmasta paljon! Kausi kolmonen on paras ;)

E) Eläimet. RAKASTAN eläimiä yli kaiken.

Ehostus. Tällä tarkoitan sekä itseni, että kodin ehostusta. Haluan että koti sekä kroppa olisivat kunnossa. 

F) Fiktio. Oon ollu aina sellanen mielikuvitusmaailmassa elelijä ja fiktiiviset maailmat ja tarinat on kiehtonu mua paljon enemmän kuin oikee elämä. 

Fanitus. Nykyään ei ehkä niin paljon näy omassa elämässä, mutta nuorempana lähes koko ika perustui fanittamiselle, oli kyse sitten bändeistä tai vaikkapa tv-sarjoista
.
G) Game of Thrones. Mulla oli aluksi omat epäilykseni tän sarjan kiinnostavuudesta, mutta sitten mun veli lähes pakotti mut katsomaan ekan jakson ja no sen viikon loppuun mennessä olin vissiin kattonu jo kaks ekaa kautta jos oikein muistan. Huikee sarja, 11/10!

the GazettE. Vajaa kymmenen vuotta on kyseistä bändiä tullu kuunneltua ja pari kertaa on livenäkin nähty. Kuunnelkaa ihmeessä!
H) Henna, eli mun tärkein ystävä ❤ Ollaan tunnettu yläasteelta asti ja parempaa ystävää ei vois löytyä!

Hämähäkit. Hyi, hyi HYI. Voisin tehä mun hämähäkkikammosta oman postauksen, VIHAAN hämähäkkejä.

I) Internet. Internet on ollu iso osa mun elämää niin kauan ku mä muistan, en ees halua tietää kuinka monta tuntia oon elämässäni viettänyt netin ääressä...

Immo. Sain seitsemänvuotiaana koiran, josta tuli iso osa perhettä. Valitettavasti Immo on jo siirtynyt koirien taivaaseen. 


                   



J) Jäätelö. No, jäätelö on hyvää :D

Jalkapallo. Harrastin jalkapalloa kuus vuotta, joista kaksi vuotta kahdessa eri joukkueessa. Vuosiin en ole pelannut joukkueessa mutta vielä käydään viherkentillä :)

K) K-Pop. Oon kuunnellut korealaista poppia kuus vuotta ja noin 80 % mun kuuntelemasta musiikista on korealaista. 

Kengät - paras tapa toteuttaa materialismi-onnellisuutta.

L) Laulaminen. Oon laulanut pienestä pitäen ja käyny laulutunneillakin lukio-ikäisenä. 

Lego. Kuten ensimmäisessä postauksessa manitsin, keräilen tiettyjä Lego- sarjoja. 

M) Maito. Pienenä tuli juotua aivan liikaa maitoa, se oli mun veden korvike. Silti en kasvanu yli 160-senttiseks! 

Meikkaus. Rakastan meikata itseäni ja muita, seurailla trendejä ja testailla eri tuotteita.

N) Noutoruoka. Välillä tulee tilailtua vähän liikaakin :D

Nugetit. Nugetit ei ole ruokaa, vaan elämäntapa. Ei kovin terveellinen tosin...

O) Outous. En tiiä oonko muiden mielestä hirveen outo, mutta välillä ns. "normaalien" ihmisten seurassa mulle tulee sellainen olo. En pidä sitä kuitenkaan negatiivisena, outous on vaan toinen nimi erilaisuudelle. 

Omistusasunto. Tulevaisuuden haaveena olisi asua omassa asunnossa.

P)  Pelaaminen. Niinku oon aiemmin postauksissa maininnut, oon pelannut videopelejä pienestä pitäen. 

Piirtäminen. Välillä tykkään tuhria paperia. Harvemmin oon töitäni esitellyt mutta ehkä jonain päivänä niitä tännekin eksyy ;)

Q) Tähän me ei kumpikaan keksitty yhtään mitään...

R) Ratsastus. 2005 vuodesta asti oon käyny talleilla millon missäkin. Oon nyt vuoden verran pitäny taukoa, mutta kyllä sitä vielä joskus pitää takas hevosen selkään päästä :D

Ruoka. Ruoka on hyvää ja itse kun olen täysin avuton keittiössä, osaa sitä arvostaakin jos joku (lue: Marianne) osaa sitä laittaa.

S) Sherlock. Oi voi... Voisin kirjottaa tyyliin kolme postausta mun fanituksesta tätä sarjaa kohtaan. RAKASTAN.

Star Wars. Heti alkoi päässä soida The Imperial March. Elokuva-sarja on loistava, kuten myös lapsille suunnatut piirrossarjat. 



T) Taide. Tykkään monista taiteen lajeista, varsinkin musiikki, piirtäminen ja tanssi ovat lähellä sydäntä.

Työ. Ain laulain työtäs tee~ Oon ollut samassa työssä päälle nelisen vuotta ja vielä pari vuotta edessä kunnes uudet tuulet puhaltaa (toivottavasti).

U) Ukkonen. Rakastan kuunnella ukkosta, en tiiä mikä siinä on.

Uusi. Oon aika tarkka tavaroiden ja vaatteiden hankkia, minkä takia useimmiten ostan kaiken uutena.

V) Valokuvaus. Tykkään hirveesti valokuvaamisesta ja valokuvaustunnit oli mun lempitunteja kun opiskelin media-assistentiks. 

Vans. Laadukas merkki, jolla makeita vaatteita ja etenkin kenkiä!

W) Wisconsin. Synnyin tosiaan USA:ssa ja elettiin Wisconsinin osavaltiossa, kaupungissa nimeltä Appleton.

WoW. World of Warcraft, josta kerroin jo aiemmassa postauksessa :)

X) Xbox 360. Mun eka omilla rahoilla ostettu pelikonsoli. (Tai aluksi ostettiin se veljen kanssa puoliksi, mutta nykyään se on mulla).

Xylitoli. Purkkaa on aina oltava matkassa, sillä inhoan jos suussa on paha maku.

Y) Yksin olo. Ite oon aina nauttinu myös yksinolosta. En oo mikään erakko tms, mut saan ajan kulumaan ihan helposti myös yksin. 

Ystävät. Pitääkö tätä nyt sen enempää selittää? Ystävät on 

Z) Ei kyllä tuu taas mitään mieleen tästä...

Zootropolis. Yksi huikeimmista Disneyn uusista elokuvista. Vartija-sudet 6/5.

Ä) Molempien vastaus oli tietenkin ÄITI 

Ö) Ötökät. VIHAAN ötököitä, varsinkin niitä jotka pistää tai puree. En vaan kestä.

En keksiny tähän mitään, mutta mäkään en kyllä tykkää ötököistä...


Noni, se olis siinä! Pari kirjainta sieltä jäi uupumaan, ja Å me jätettiin suosiolla pois, mutta ihan kunniakkaasti päästiin muuten loppuun :D Mitäs piditte? Linkkailkaa teidän postauksia, jos ootte ite tehneet myös tän haasteen joskus!

4 kommenttia: