18.5.2017

Kauneuden kuolemansynnit




1. YLPEYS: Mikä kauneustuote saa sinut tuntemaan itsesi erityisen kauniiksi ja itsevarmaksi?

Sari: Perus punainen mattahuulipuna! Se saa tuntemaan olon itsevarmaksi ja piristää muuten meikittömänkin naaman :)

Marianne: Eyeliner, sitä kun en hirveen usein jaksa laittaa niin siitä tulee sellanen woah-fiilis :D






2. KATEUS: Mitä ulkoista piirrettä mitä itse et omaa, kadehdit kaikkein eniten?

Sari: KULMAKARVAT. Etenkin kadehdin niitä ihmisiä, joiden ei tarvitse oikastaan käyttää ollenkaan kulmatuotteita, lähinnä muotoilla ne. 


Marianne: Suorat, tottelevaiset hiukset. Mun hiukset on ala-asteelta asti ollu luonnonkiharat ja hankalat hoitaa/muotoilla. Ja ne ei oo tosiaan sellaset nätit kiharat, vaan sellasta inhottavaa pörröä. Nykyään tilanne on vähän parempi, mutta kyllä se suora tukka ois silti jees.





3. VIHA: Mitä kauneustuotetta vihaat?

Sari: Ripsientaivutin. En tarvitse, en käytä, enkä ikinä tule käyttämään. Onneksi omat ripset on tarpeeksi taipuisat.

Marianne: Kynsiviila. Mä INHOAN sitä tunnetta mikä kynsiä viilatessa tulee, en vaan kestä sitä.



4. LAISKUUS: Minkä tuotteen/kauneusrutiinin jätät useimmiten käyttämättä/tekemättä laiskuuden vuoksi?

Sari: Perusteellinen meikinpuhdistus oikeilla aineilla. Liian usein tulee käytettyä puhdistusliinoja, vaikka aikaa olisikin puhdistaa naama kunnolla.

Marianne: Mulla on vähän sama vastaus, mulla tuppaa yleensäkin kasvojen puhdistus rutiini "unohtumaan" iltaisin ihan vaan laiskuuden vuoksi. 






5. AHNEUS: Mikä on kallein kauneustuote, jonka omistat? Entä halvin?

Sari: Kallein on NYX Highlight & Contour - paletti ja halvin on Cienin joku luomiväri.

Marianne: Mä oon aika pihi meikkien suhteen... Mun kallein tuote on varmaan kuitenkin Isadoran Insane Volume lash styler- ripsiväri ja halvin on kai joku ebaysta tilattu kulmapaletti joka makso alle 2e :D


6. YLENSYÖNTI: Onko sinulla useampi kappale jotain tiettyä kauneustuotetta ja jos on niin mitä?

Sari: Mulla on viisi täysin erilaista kulmatuotetta, joista kyllä käytän vaan kahta. Muutamat on ostettu testimielessä, mutta ei ole sit täyttäny odotuksia.

Marianne: Mulla on ainaki kuus eri ripsaria... Niitä vaan jotenkin kertyy?






7. HIMO: Jos sinulla olisi varaa ostaa mikä tahansa kauneustuote, minkä ostaisit?

Sari: Äkkiä ei tule mitään merkkiä mieleen, mutta jonkun oikeasti hyvän ja vähän kalliimman meikkivoiteen. Nyt on käytössä NYX:in Stay Matte But Not Flat, joka välillä ainakin omalla iholla kakkuuntuu.

Marianne: Haluaisin kokeilla Kat Von D:n tuotteita, varsinkin Pastel Goth- luomiväripalettia. 


Kuvahaun tulos haulle pastel goth palette
Kat Von D Pastel Goth Paletti

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva haaste! :) Itse kanssa kadehdin niitä, joiden ei tarvitse välttämättä tehdä mitään kulmakarvojensa eteen. Muuten kehtaan mennä meikittä, mutta kulmille on aina tehtävä jotain. Mulla ne on kyllä tummat, mutta tällä hetkellä ilman kulmaväriä melko ohuet. :/ Toinen homma, mitä kadehdin muilla on tuuheat ja kiiltävät hiukset, paksut huulet ja pitkät/tuuheat silmäripset.

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tätä oliki kiva tehdä! Joo, vähän sama juttu meillä varsinkin noiden kulmakarvojen suhteen :D

      Poista