25.4.2017

Kauneushaaste

Pashion 88-Palette- luomiväripaletti, Cocopanda 15€ 


1. Varhaisin meikkimuistosi?

M: Kun olin tanssikisoissa myyntipöytiä katselemassa lapsena, ja siellä joku kiva myyjä setä antoi mulle ilmaiseksi jonkun testerinä olleen leppäkertun muotoisen luomiväripaletin

S: Äitiltä taisin lainailla pinkkiä huulipunaa jossa glitteriä ja vihreitä/sinisiä kajaleita :D

2. Mitä meikkejä käsilaukustasi löytyy?


M: Kaikki mun "jämämeikit", sellaisia perusmeikkejä joita voin tarvita meikin korjaamiseen tai muuten vaan hätätilanteeseen :D

S: Mulla on aina mun "vara"meikkipussi laukussa mistä löytyy peitevoiteen jämät, puuteri, kulmakynä, kulmapaletti ja tietysti pari sivellintä näille sopiviin tarkotuksiin. Mulla on sellanen duuni, missä välillä joutuu hikoomaan ja meikkiä täytyy korjailla, etenkin jos johonkin on myöhemmin vielä lähdössä

3. Lempituoksusi?

M: En oo vielä löytänyt sellasta, koska melkeen kaikki tuoksut haisevat mun iholla todella oudolta

S: Nyt kun oon tässä käyttäny toista hajuvettä, niin oon alkanu kaipaamaan mun Calvin Klein:in One Shock for her hajuvettä, se oli tosi raikas ja ihanan tuoksuinen

4. Henkilökohtainen kauneusvinkkisi?

M: Se kaikkein suosituin ja kallein merkki ei välttämättä ole sulle se sopivin, itse olen huomannut sen monta kertaa

S: Tutki omia kasvojen piirteitä, sillä tavalla löydät just sulle sopivat lookit!

5. Uusin kosmetiikkalöytösi?

M: NYX liquid Suede cream lipstick -huulipunat! 

S: Pakko kompata Mariannea tässä! Ehdottomasti parhaiten pysyviä huulipunia jotka näyttää upeelta!

6. Ikimuistoisin virheostoksesi? 

M: Joku suoristava shampoo, jostain vuosien takaa joka ei edes kunnolla pessyt hiuksia saatika suoristanut niitä :/

S: Ei mulla tuu mieleen, ehkä se ihan ensimmäinen aurinkopuuteri... todella oranssi eikä mulla ollut edes hajuakaan miten sitä oikeesti käytetään :D

7. Meikkivoiteella vai ilman?

M: Ilmankin pärjään, vielä on se kaikkein täydellisin löytämättä

S: Meikkivoiteella! Mulla on niin huono ja epämääränen iho että tarvii kaikki peiteaineet mitkä mahollista laittaa ilman täyttä kakkuuntumista


8. Eyeliner vai kynä?

M: Eyeliner!

S: Eyeliner ehdottomasti!


9. Tuote, jota ilman et tulisi toimeen?

M: Kulmatuotteet, mitä milloinkin käytän

S: Myöskin kulmatuotteet! Omat on niin vaaleet että edes värjäys ei auta kauaks aikaa :D


10. Tuote, jota haluaisit kokeilla?

M: NYX:in pore filler

S: Jeffree Star:in joku highlighter olis kiva omistaa ;)

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! :) Tällainen olisi hauska toteuttaa itsekin. :D

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiva kuulla :) Linkitä ihmeessä jos teit haasteen!

      Poista