3.4.2017

20 faktaa meistä // 20 facts about us

Tässä heti alkuun pientä infopläjäystä meistä molemmista :) 
Here's a bit of info about both of us :)






Marianne

  1. Synnyin USA:ssa ja asuin siellä viisivuotiaaksi asti, jonka jälkeen muutettiin perheen kanssa Suomeen. I was born in USA and lived there until I was 5. After that our family moved to Finland.
  2. Oon rakastanu videopelejä siitä asti kun eskari-ikäisenä saatiin vanha kunnon Playstation 1. I have loved video games since I was a pre-schooler and we got a good old PS1.
  3. Yliajattelen ja stressaan asioita ihan liikaa. (Tätäkin listaa kirjotin varmaan neljä tuntia) I tend to overthink and stress about things way too much. (Even writing this list took me like 4 hours.)
  4. En osaa fanittaa normaalisti; en joko tykkää asioista ollenkaan, tai omistan koko elämäni niille. I don't know how to be a normal fan; either I don't like something at all or I dedicate my whole life to it.
  5. Tanssi on ollut osa elämääni aina syntymästä asti. Viime vuosina se on ajan ja motivaation puutteen takia vähentynyt, mutta tavoitteena olisi ottaa itseä niskasta kiinni sen suhteen :) Dance has been a part of my life since birth. In resent years due to lack of time and motivation I haven't been dancing as much as I'd like to but I'm going to change it! :)
  6. Oon melko ujo ja hiljanen, mutta kyllä mä vastaan jos mulle puhutaan. Sitten kun tutustutaan, niin kyllä sitä juttua sitten alkaa helpommin tulla :) I'm pretty shy and quiet but I do answer if you talk to me. After we get to know each other better I'll get more comfortable and talk more :)
  7. Ennen kun tavattiin Sarin kanssa olin aika laiska ja välinpitämätön meikkaamisen sun muiden ulkonäköjuttujen suhteen. Kyllä mä meikkasin silloin tällöin, mutta noh... Se nyt oli mitä oli. Before I met Sari, I was pretty lazy with make up and my appearance. I DID use make up but well... Let's not talk about that.
  8. Rakastan laulamista ja omaan hyvän sävelkorvan. Nuotit ja musiikin teoria yleensäkin tosin aiheuttaa mulle päänsärkyä, oon enemmän sellanen korvakuulolla opettelija. I love to sing and I have a good ear for music. Notes and musical theory give me a headache though I like to learn by ear. 
  9. Mulla on lievä hahmotushäiriö. Esim. kartan lukeminen on mulle täyttä hepreaa, ja häviän palapelin teossa nelivuotiaalle sukulaispojalle. I have trouble with perception. For example, reading maps is like reading gibberish and our 4 year old nephew beats me at making jigsaw puzzles every time.
  10. Ja sit tärkein info: mun lempi Pokémon on Haunter ♡ And then the most important info: my favourite Pokémon is Haunter 

Sari
  1.  Rakastan Coca Colaa! ♡ I love Coca Cola!  ♡
  2. Tuun helposti uusien ja erilaisten ihmisten kanssa toimeen, mutta oon todella, siis todella huono pitämään yhteyttä kavereiden kanssa... mieluummin nään sitten ihan kasvokkain monen tunnin ajan. I get along well with new and different people but I'm REALLY bad at keeping in touch with friends... I'd rather see them face to face.
  3. Mulla on aika mustaa huumoria välillä, mutta tarvittaessa osaan kontrolloida niitä juttuja jos seura jossa oon ei välttämättä sulata jokasta "synkempää" vitsiä. Sometimes my humor can be quite dark but I can control it if I have to.
  4. Perhe on tosi tärkeä mulle. Kaikki lähimmät sukulaiset asuu tällä hetkellä samassa kaupungissa niin tulee usein oltua tekemisissä. Etenkin sisarusten lapset on lähellä sydäntä ♡ Family is extremely important to me. All my closest relatives live in the same town with me at the moment. Especially my niece and nephews are close to my heart  ♡
  5. Kun innostun jostain asiasta, innostun kunnolla. Etin kaikki mahdolliset kirjat ja googlettelen asioita. When I get excited about something, I go all the way. I will find every book  and google stuff.
  6. Oon nuorempana ollut todella poikamainen aina sinne 16-vuotiaaksi asti, mutta mitä vanhemmaks oon tullut, sitä enemmän on "prinsessa" leikit alkaneet kiinnostamaan. I used to be a tomboy when I was younger, but the older I got the more I started to love girly stuff.
  7. Tasohyppelypelit = ♡ Ne on mun juttu! Platform games = ♡ That's my thing!
  8. R a k a s t a n shoppailla! Oon ite kauppakeskuksessa töissä joten tulee helposti sorruttua kiertelmään kauppoja, mutta kyllä tuo nettishoppailu silti voittaa helppoutensa vuoksi. I l o v e shopping! I work at a mall so it's easy for me to go "window shopping" but online shopping is still the best.
  9. Teininä tuli keikkailtua paljon, mutta siitä riittää ihan aihetta omaan postaukseen myöhemmin ;) When I was a teenager, I used to go to gigs very often, but you will get a post about it later ;)
  10. Keräilen Legoja! (Harry Potter, Star Wars, supersankari ja Disney legot) I collect Legos! (Harry Potter, superheroes and Disney legos)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti